sökträffar artiklar
Filter
Pris
-
x
Checkout using your account
This form is protected by reCAPTCHA - the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Checkout as a new customer
Genom att skapa ett konto får du dessa fördelar:
Välkommen till den nya affärslogiken! Den digitala tekniken har på kort tid förändrat spelreglerna för framgångsrik marknadsföring och produktutveckling. Den nya världens konsumenter - uppkopplade, informerade och krävand - ställer nya krav. Den nya världens företag - flexibla, öppna och snabbrörliga - skapar en helt ny konkurrenssituation. Dessutom måste alla företag lära sig att leva i ständig förändring - produkter och affärsmodeller som fungerade igår kan snabbt bli en återvändsgränd.
VAR BRA! är en bok för dig som vägrar att bli omsprungen, som vill lyfta blicken och utmana det gamla, för dig som är beredd att anamma förändringen och dra nytta av det nya. Den ger inblick i teorier och förhållningssätt som behövs för att förstå den digitala utvecklingen. Den beskriver vägen till framgångsrik marknadsföring och produktutveckling i det nya affärslandskapet. Och den visar att kunderna kommer att belöna de företag som förmår leverera äkta värde - vara bra!
”Äntligen skriver han boken! Tänker jag och alla som fått äran att höra Martins föredrag, arbetat med honom som strategirådgivare och fått lära sig saker som förändrat bilden av framtiden för evigt. Martins bok försöker inte vara bra, den är bra!”
- Ola Ahlvarsson, serieentreprenör, grundare SIME och teknologijurymedlem i World Economic Forum
”Det är mycket ovanligt med böcker som vilar på kombinationen av djup praktisk erfarenhet och solid analytisk grund. Det här är dock just en sådan bok. Jag vet att den speglar Martins person.”
- Ass. professor Henrik Blomgren, doktor i Industriell Ekonomi, KTH
Välkommen till den nya affärslogiken! Den digitala tekniken har på kort tid förändrat spelreglerna för framgångsrik marknadsföring och produktutveckling. Den nya världens konsumenter - uppkopplade, informerade och krävand - ställer nya krav. Den nya världens företag - flexibla, öppna och snabbrörliga - skapar en helt ny konkurrenssituation. Dessutom måste alla företag lära sig att leva i ständig förändring - produkter och affärsmodeller som fungerade igår kan snabbt bli en återvändsgränd.
VAR BRA! är en bok för dig som vägrar att bli omsprungen, som vill lyfta blicken och utmana det gamla, för dig som är beredd att anamma förändringen och dra nytta av det nya. Den ger inblick i teorier och förhållningssätt som behövs för att förstå den digitala utvecklingen. Den beskriver vägen till framgångsrik marknadsföring och produktutveckling i det nya affärslandskapet. Och den visar att kunderna kommer att belöna de företag som förmår leverera äkta värde - vara bra!
”Äntligen skriver han boken! Tänker jag och alla som fått äran att höra Martins föredrag, arbetat med honom som strategirådgivare och fått lära sig saker som förändrat bilden av framtiden för evigt. Martins bok försöker inte vara bra, den är bra!”
- Ola Ahlvarsson, serieentreprenör, grundare SIME och teknologijurymedlem i World Economic Forum
”Det är mycket ovanligt med böcker som vilar på kombinationen av djup praktisk erfarenhet och solid analytisk grund. Det här är dock just en sådan bok. Jag vet att den speglar Martins person.”
- Ass. professor Henrik Blomgren, doktor i Industriell Ekonomi, KTH
Isbn | 9789147098514 |
---|---|
Förlag | Liber |
Utgivningsdatum | 5 sep. 2012 |
Typ | E-bok |
Format | Epub med vattenmärkning |
Språk | Svenska |
Författare | Martin Deinoff |