Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter …
Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar det helt nya läromedlet MGY. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende.
Digitalt läromedel
Klassiska och aktuella teorier och metoder presenteras med fräscha exempel från olika branscher. Som en röd tråd genom läromedlet löper resonemang om hur marknadsförare i sitt arbete kan verka för ekonomisk, social och miljömässig hållbarhet – för att säkerställa kommande generationers möjligheter att leva och konsumera.
Den interaktiva faktaboken är inläst med autentiskt tal och textföljning. Här ingår kapitelsammanfattningar som miniföreläsningar och interaktiva test.
Interaktiv version av boken, inläst med autentiskt tal och textföljning
Faktafördjupningar
Kapitelsammanfattningar som miniföreläsningar
Interaktiva uppgifter
Fungerar på dator, surfplatta och mobiltelefon
I det digitala läromedlet kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut. I samband med köp får du ett e-postmeddelande med instruktioner samt en unik aktiveringskod. Produkten säljs som enanvändarlicens och är giltig ett år från aktiveringsdatum. MGY Fakta – marknadsföring för gymnasiet finns även som digital elevlicens. Till läromedlet hör en separat övningsbok: MGY Övningar – marknadsföring för gymnasiet.