Lagerstatus | finns i lager |
---|---|
Isbn | 9789140684622 |
Typ | Onlineprodukt |
Förlag | Gleerups Utbildning AB |
Språk | Svenska |
Serie | Marknadsföring |
Författare | Lasse Siggelin, Stefan Fürst |
Utbildningsnivå | Gymnasieskolan |
Publiceringsdatum | 22 aug. 2013 |
Marknadsföring digital elevlicens 6 månader är ett komplett digitalt läromedel i marknadsföring på gymnasiet. Här får eleven ett läromedel av hög kvalité som behandlar strategier, omvärldsanalyser, teorier och trender. Marknadsplanen är det centrala i boken och genom den lär sig eleven hur en marknadsförare arbetar. Eleven får följa ett påhittat företags marknadsföringsaktiviteter. Här finns smarta digitala hjälpmedel för att motivera och öka inlärningen hos eleven. Exempelvis finns självrättande övningar som är polulära.
En stor fördel med ett digitalt läromedel är att det är lättare för förlaget att hålla det uppdaterat vilket leder till ett bättre undervisningsmaterial till dig som elev.
Marknadsföring digital elevlicens 6 månader funkar på dator, surfplatta och smarttelefon/smartphone.