E-bok

AMIR Låtsasstorebror (Lättläst), E-bok

Av Roy Panen
  lager
Skickas direkt till e-post

Tillgängligt: I lager

29 kr
Beskrivning

Amir, 9 år, har problem med tre äldre pojkar, 11–12 år. Ibland blir han mycket rädd. Men då dansar han till popkungen Michael Jackson.

Mobbarna är mycket dumma. Men ingen verkar kunna stoppa dem.

Amir träffar Daniel, som blir som en låtsasstorebror. Han är arton år, blind och homosexuell.

Daniel sätter polisen på mobbarna. Det sker en fantastisk förändring.

Och han lär Amir att simma. Amir älskar att bada och simma.

 

 

(För mer information och provläsning se:

www.panen.se)


Läs mer

Mer information

ISBN9789198524543
StatusFinns i lager
FörlagRoy Panen Bokförlag
Free shippingJa
FörfattareRoy Panen
SpråkSvenska
MediatypE-bok
Publiceringsdatum28 aug 2019
SerieAMIR
Del i serie2
Format Pdf(med vattenmärkning)
Epub(med vattenmärkning)

Detaljer