Marknadsföring Interaktiv elevbok 6 mån

Bli först med att recensera denna produkt

Skickas via e-post inom 1-2 arbetsdagar

Tillgängligt: I lager

198 kr
ELLER

Översikt

Detta är den interaktiva elevversionen av Marknadsföring.

Interaktiva böcker

Denna bok är en interaktiv bok. Interaktiva böcker är en digital produkt där du som kund köper en licens för att använda boken. Licensen leverars oftast via e-post dagen efter att man gjort sin beställning. Läs mer>>

Detaljer

Detta läromedel är framtaget till kursen Marknadsföring i Gy 2011:s tappning. Marknadsföring handlar om strategier, omvärldsanalyser, teorier och trender. Med marknadsplanen som central guide genom läromedlet, lär sig eleverna hur en marknadsförare av idag tänker. Vi följer hur det fiktiva företaget Rågugnen marknadsför och synliggör sig på en marknad med allt större krav.

Detta är lärverktyget på datorn, surfplattan eller smartphonen som konkretiserar och exemplifierar allt vad marknadsföring handlar om, helt kopplat till Gy 2011. Denna kombinerade fakta- och övningsbok består av 14 kapitel som avslutas med diskussions- och gruppuppgifter samt ett större genomgående case. I den interaktiva boken finner du även självrättande tester.

Lärarversionen av den interaktiva boken innehåller allt som finns i elevversionen samt ytterligare komponenter, som till exempel PowerPoints, mallar och facit - allt för att göra din undervisning i marknadsföring enklare och mer inspirerande.

Mer information

ISBN 9789140684622
Tillgägnlig för order Ja
Distributör Nej
Status Finns i lager
Förlag Gleerups Utbildning AB
Free shipping Free Shipping
Författare Lasse Siggelin, Stefan Fürst
Artist Nej
Bandtyp Nej
Kompositör Nej
Omslagsillustratör Nej
Formgivare Nej
Upplaga 1
Huvudredaktör Nej
Enhet Nej
Enhetsvärde Nej
Förordsförfattare Nej
Redaktör Nej
Illustratör Nej
Språk swe
Mediatyp Onlineprodukt
Orginaltitel Nej
Fotograf Nej
Priser Nej
Publiceringsdatum Nej
Recensioner Nej
Uppläsare Nej
Thickness (mm) Nej
Översättare Nej
Antologiredaktor Nej
Width (mm) Nej